دانلود آهنگ جدید رضا صادقی تنهام
بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
تبلیغات
بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
تاریخ : سه شنبه 20 خرداد 1398
نویسنده : i صادق صابری

 

متن آهنگ جدید رضا صادقی تنهام

خاطرات رفته از یاد به شکستم عادتم داد
رو به آیینه گریه کردم گریه هام و پس فرستاد
من فقط به خاطر تو حرس دنیا رو می خوردم
تو اگه با من می موندی دل به دریا می سپردم
ببین حال روزای من خوب نیست می خونم ولی زخم داره صدام
منو درک کن دل بسوزون برام صدام کن از اینجا که خیلی تنهام

شعر آهنگ جدید رضا صادقی تنهام

خاطرات رفته از یاد به شکستم عادتم داد
رو به آیینه گریه کردم گریه هام و پس فرستاد
یه نگاه بی تفاوت ته چشم آدما بود
کاش می شد فقط یه لبخند توی دنیا سهم ما بود
ببین حال روزای من خوب نیست می خونم ولی زخم داره صدام
منو درک کن دل بسوزون برام صدام کن از اینجا که خیلی تنهام

__________________________

آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128


بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید رضا صادقی تنهام, دانلود آهنگ جدید, رضا صادقی تنهام, ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
خوش آمدید... بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی