بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
تبلیغات
بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1398
نویسنده : i صادق صابری

____________________________________________________

متن آهنگ جدید مصطفی یگانه به نام وابستت شدم :

دستات و کم دارم تو این روزا که دل مردم

اما تو عین خیالت نیست که من اینجا زمین خوردم

یه کاری کن که برگردن تمام روزای خوبم

یه کاری کن تو می تونی نگو به دوری مجبورم

بد جوری وابستت شدم تو هم کم از من نداری

روزای با من خیلی خوب و روزای من خیلی بی قراری

بد جوری وابستت شدم تو هم کم از من نداری

روزای با من خیلی خوب و روزای من خیلی بی قراری

♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه به نام وابستت شدم

♫♫♫♫♫♫

هنوزم تنها آرزوم اینه یه روز پیشم برگردی فقط

فقط  راستش و بگو بی من چجوری روزات و سر کردی

دیگه نمی خوام حرف تو باشه باید فکر تو ازم جدا شه

من و تو قسمت هم نبودیم وقتشه دستات تنها شه

بد جوری وابستت شدم تو هم کم از من نداری

روزای با من خیلی خوب و روزای من خیلی بی قراری

بد جوری وابستت شدم تو هم کم از من نداری

روزای با من خیلی خوب و روزای من خیلی بی قراری

♫♫♫♫♫♫

بد جوری وابستت شدم تو هم کم از من نداری

روزای با من خیلی خوب و روزای من خیلی بی قراری

بد جوری وابستت شدم تو هم کم از من نداری

روزای با من خیلی خوب و روزای من خیلی بی قراری

____________________________________________________

MP3 – 320

Mostafa Yeganeh – Vabastat Shodam

MP3 – 128

Mostafa Yeganeh – Vabastat Shodam

____________________________________________________

 

بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ مصطفی یگانه, دانلود آهنگ وابستت شدم, متن آهنگ وابستت شدم مصطفی یگانه, ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
payman در تاریخ : 1393/3/21/3 - - گفته است :
با عنوان بهترین سرگرمیهای روز
لینک شدید

<-CommentGAvator->
payman در تاریخ : 1393/3/21/3 - - گفته است :
سلام خوبی؟
وبسایت جالبی داری با متن های جالنتر
موفق باشی
شما رو با عنوان
تنها
لینک کردم,
منو با عنوان
اس ام اس جدید
با این آدرس
http://facejook.ir
لینک کنید لطفآ
منتظر لینک شما و نظراتتون هستم
لینک شما در آدرس زیر قرار دادم:
http://facejook.ir/links.html


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
خوش آمدید... بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی