دانلود آهنگ جدید علی اصحابی حس بی رحم
بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
تبلیغات
بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
تاریخ : پنج شنبه 22 خرداد 1398
نویسنده : i صادق صابری

 

متن آهنگ جدید علی اصحابی حس بی رحم

دارم میسوزم از این حس
همین حسی که بیرحمه
که من عاشق شدم اما
کسی اینو نمی فهمه
تموم زندگیم بودی
تو رویای منی شبهام
خیال کردم که تو اونی
که میدونه چقدر تنهام

ولی بی خبر از من و احوال منی
باور نداری قسمتو تو فال منی
تو آسمون عشقمو تو ماه منی
هر جای دنیا هم باشی باز مال منی
بی تو وای دنیا برام سرده لحظه هاش
انگار صدای بغضمه میپیچه صداش
مگه به جز یه عشق پاک من چیزی میخوام
حتی اگه بخواد میدم جونمم براش
جونمم براش
جونمم براش

شعر آهنگ جدید علی اصحابی حس بی رحم

کنارت بودم و هرگز
ندیدی درد و دلهامو
ندیدی لحظه ی کندن
از این وابستگی هامو
تو کاری کردی با قلبم
که هر لحظه پریشونم
دارم میسوزم و اینجور
نزن آتیش به این جونم

ولی بی خبر از من و احوال منی
باور نداری قسمتو تو فال منی
تو آسمون عشقمو تو ماه منی
هر جای دنیا هم باشی باز مال منی
بی تو وای دنیا برام سرده لحظه هاش
انگار صدای بغضمه میپیچه صداش
مگه به جز یه عشق پاک من چیزی میخوام
حتی اگه بخواد میدم جونمم براش
جونمم براش
جونمم براش

__________________________________

آهنگ با کیفیت 320 

آهنگ با کیفیت 128

__________________________________

 

بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: آهنگ جديد, موزيک, موسيقي جديد, فيلم جديد, علی اصحابی حس بی رحم, حس بی رحم, دانلود آهنگ جدید علی اصحابی, دانلود آهنگ جدید علی اصحابی حس بی رحم, ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
خوش آمدید... بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی