دانلود آهنگ جدید ناصر برخوردار نمیتونم باور کنم
بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
تبلیغات
بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
تاریخ : یک شنبه 25 خرداد 1398
نویسنده : i صادق صابری

______

متن آهنگ نمیتونم باور کنم ناصر برخوردار

چه حس خوبی کنارت داشتم

همه دنیامو به پات گذاشتم

میگفتی با تو همه چی خوبه

باور میکردم همه حرفاتو

از ته قلبم چه عاشقونه

واست میخوندم کنار آتیشو تو و گیتارم

واست میمردم

نمیتونم باور کنم که رفتی

میگذره شب و روزم به سختی

به خاطر کی از من گذشتی

خواستم ازت اما برنگشتی

بدونه تو دنیام خیلی سرده

نبودن تو دیوونم کرده

سخته ببینم که یه غریبه

دستشو تو دستت حلقه کرده

داره عذابم میده اینروزا بدونه تو

شعر آهنگ نمیتونم باور کنم ناصر برخوردار

هنوز تو رویا کنارم هستی

چشامو بستم پیشم نشستی

دستام تو دستات

عطر نفسهات

نمیره از یادم اون نگاهت

صورت نازو خاطره هامون

چشم سیاهوت همش دروغ بود

اما باز می خوام بیام کنارت

نمیتونم باور کنم که رفتی

میگذره شب و روزم به سختی

به خاطر کی از من گذشتی

خواستم ازت اما برنگشتی

بدونه تو دنیام خیلی سرده

نبودن تو دیوونم کرده

سخته ببینم که یه غریبه

دستشو تو دستت حلقه کرده

داره عذابم میده اینروزا بدونه تو

____________________________________________

آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128

____________________________________________


بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: : شعر آهنگ نمیتونم باور کنم ناصر برخوردار, دانلود آهنگ جدید ناصر برخوردار نمیتونم باور کنم, دانلود, دانلودآهنگ جديد, آهنگ جديد, موزيک, موسيقي جديد, فيلم جديد, ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
خوش آمدید... بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی