دانلود آهنگ جدید سینا راد داغی نمی فهمی
بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
تبلیغات
بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
تاریخ : یک شنبه 25 خرداد 1398
نویسنده : i صادق صابری

_

متن آهنگ جدید سینا راد داغی نمی فهمی

دستامو رد کردی

تو خیلی بد کردی

خیلی عوض شدی لحنت عوض شده

حسم به این روزا یه حس بیخوده

با هر بهونه ای دنبال رفتنی

انگار با منو این خونه دشمنی

مثله یه روسری افتادم از سرت

یادم نمیره اون حرفای آخرت

دستامو رد کردی آب از سرم رد شد

تو خیلی بد کردی خیلی برات بد شد

یه وقتا خیلی زود دیر میشه تو قصه

برو بدونه من پیر میشی از غصه

شعر آهنگ جدید سینا راد داغی نمی فهمی

من عاشقت بودم هیچ وقت نفهمیدی

همیشه از منو این عشق ترسیدی

دیوونگی هامو هیچ موقع نشناختی

تو از منو قلبم یه تیکه سنگ ساختی

فک میکنی بردی بازی راه انداختی

داغی نمی فهمی بدجور به من باختی

دستامو رد کردی آب از سرم رد شد

تو خیلی بد کردی خیلی برات بد شد

یه وقتا خیلی زود دیر میشه تو قصه

برو بدونه من پیر میشی از غصه

______________________________________

آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128

______________________________________


بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: : دانلود, دانلودآهنگ جديد, آهنگ جديد, موزيک, موسيقي جديد, فيلم جديد, ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
خوش آمدید... بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی