دانلود آهنگ جدید امین سروری تلافی
بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
تبلیغات
بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
تاریخ : دو شنبه 26 خرداد 1398
نویسنده : i صادق صابری

 

متن آهنگ جدید امین سروری تلافی

واسه رفتن هنوزم وقت مونده

تحمل کن که این تصمیم زوده

میشه به خاطرات خوب برگشت

میشه برگشت به هر چی که بوده

به حرفای نگفته زیر بارون

به خوابای ندیده میشه برگشت

به احساس قشنگ لحظه هایی

که بوی عشق میده میشه برگشت

تلافی میکنم از جونو از دل

تلافی میکنم با مهربونی

می خوام دلواپسیهاتو بگیرم

می خوام خواهش کنم پیشم بمونی

تلافی می کنم شب گریه هاتو

اگه دستاتو تو دستام بذاری

اگه از لحن لبخندت بفهمم

منو تا آخر عمر دوست داری

شعر آهنگ جدید امین سروری تلافی

میشه فردا رو از اول شروع کرد

میشه چشم دو تامون تر نباشه

جدایی بین دستای منو تو

میتونه نقطه ی آخر نباشه

میشه با دیدن عکسای کهنه

از عشقی که داره میپوسه برگشت

میشه دنیا رو جور دیگه ای دید

میشه از مرگ با یه بوسه برگشت

تلافی میکنم از جونو از دل

تلافی میکنم با مهربونی

می خوام دلواپسیهاتو بگیرم

می خوام خواهش کنم پیشم بمونی

تلافی می کنم شب گریه هاتو

اگه دستاتو تو دستام بذاری

اگه از لحن لبخندت بفهمم

منو تا آخر عمر دوست داری

___________________________________

آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128

___________________________________


بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: دانلود, دانلودآهنگ جديد, آهنگ جديد, موزيک, موسيقي جديد, فيلم جديد, ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
خوش آمدید... بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی