دانلود آهنگ و موزیک ویدیو جدید همایون شجریان با نام چرا رفتی/متن
بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
تبلیغات
بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1398
نویسنده : i صادق صابری

 

MP4 – 1080

Homayoun Shajarian – Chera Rafti

MP4 – 720

Homayoun Shajarian – Chera Rafti

MP4 – 480

Homayoun Shajarian – Chera Rafti

  

اگر خراب بود از این لینک ها استفاده کنید...

 

 

 

MP4 1080 MP4 720
 Homayoun Shajarian – Chera Rafti  Homayoun Shajarian – Chera Rafti

 

 

 

 

 
متن آهنگ همایون شجریان به نام چرا رفتی
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست
ندیدی جانم از غم ناشکیباست
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
***
خیالت گرچه عمری یار من بود
امیدت گرچه در پندار من بود
بیا امشب شرابی دیگرم ده
زمینای حقیقت ساغرم ده
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
***
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست
ندیدی جانم از غم ناشکیباست
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
***
دل دیوانه را دیوانه تر کن
مرا از هر دو عالم بی خبر کن
***
بیا امشب شرابی دیگرم ده
زمینای حقیقت ساغرم ده
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم




بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: دانلود آهنگ سنتی, دانلود موزیک ویدیو, دانلود موزیک ویدیو HD, دانلود موزیک ویدیو جدید, دانلود موزیک ویدیو جدید ایرانی, دانلود موزیک ویدیو جدید با کیفیت, دانلود موزیک ویدیو مراسم رونمایی از آلبوم نه فرشته ام نه شیطان, دانلود موزیک ویدیو همایون شجریان, دانلود موزیک ویدیو چرا رفتی, همایون شجریان, موزیک ویدیو چرا رفتی, موزیک ویدیو چرا رفتی از همایون شجریان, دانلود آهنگ شجریان, دانلود آهنگ همایون شجریان چرا رفتی, دانلود همایون شجریان چرا رفتی, دانلود آهنگ همایون شجریان, دانلود آهنگ چرا رفتی, متن چرا رفتی همایون شجریان, متن چرا رفتی از همایون شجریان, متن آهنگ چرا رفتی, ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
خوش آمدید... بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی