دانلود آهنگ جدید نادر میزبان قلب شکستم
بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
تبلیغات
بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
تاریخ : یک شنبه 1 تير 1398
نویسنده : i صادق صابری

متن آهنگ جدید نادر میزبان قلب شکستم

اگه منو نمی خوای برو رد کارت

نذار سر کارم برو پی روزگارت

راحتم بذار بذار تنها شم

برو که دیگه دلم شده بیخیالت

خستست این قلب شکستم

لعنت به من دل به تو بستم

باید بدی تقاص این عمری رو که به پات نشستم

اشکام شده نم نم بارون

قلبم شده خسته و بی جون

دردام دیگه نداری درمون

شعر آهنگ جدید نادر میزبان قلب شکستم

از بس بازی دادی دل دیوونمو

من همه دروغاتو دیگه میدونمو

بدون از چشمام دیگه افتادی

من هیچجور با تو نمیمونمو

خستست این قلب شکستم

لعنت به من دل به تو بستم

باید بدی تقاص این عمری رو که به پات نشستم

اشکام شده نم نم بارون

قلبم شده خسته و بی جون

دردام دیگه نداری درمون

_______________________

آهنگ با کیفیت 320

آهنگ با کیفیت 128


بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید نادر میزبان قلب شکستم, نادر میزبان قلب شکستم, دانلود آهنگ جدید نادر میزبان, دانلود آهنگ جدید قلب شکستم, دانلود آهنگ نادر میزبان قلب شکستم, ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
خوش آمدید... بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی