دانلود آهنگ جدید پژمان جمشیدی به نام فرشته/متن
بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
تبلیغات
بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
تاریخ : چهار شنبه 11 تير 1398
نویسنده : i صادق صابری

متن آهنگ جدید پژمان جمشیدی به نام فرشته :

تو فرشته ای که بازم امدی تو رویام

هنوزم طمع صدات و عاشقونه می خوام

تو از تموم دنیا موندی برام و

من دنیام و با تو زیباتر می خوام و

به من گفتی که حرفام و می خونی تو چشام و

تو صدای تپش قلب منی

تو نمی تونی دلم و بشکنی

من دوست دارم تو این روزگار

حالا حرفام و به خاطر بیار

تو صدای تپش قلب منی

تو نمی تونی دلم و بشکنی

من دوست دارم تو این روزگار

حالا حرفام و به خاطر بیار

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید پژمان جمشیدی به نام فرشته

♫♫♫♫♫♫

تو فرشته ای که بازم امدی تو رویام

هنوزم طمع صدات و عاشقونه می خوام

تو از تموم دنیا موندی برام و

من دنیام و با تو زیباتر می خوام و

به من گفتی که حرفام و می خونی تو چشام و

تو صدای تپش قلب منی

تو نمی تونی دلم.و بشکنی

من دوست دارم تو این روزگار

حالا حرفام و به خاطر بیار

تو صدای تپش قلب منی

تو نمی تونی دلم و بشکنی

من دوست دارم تو این روزگار

حالا حرفام و به خاطر بیار

 

 

MP3 – 320

Pejman Jamshidi – Fereshteh

MP3 – 128

Pejman Jamshidi – Fereshteh

منتشر کننده : love


بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: love :دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ شاد, دانلود آهنگ فرشته, دانلود آهنگ پژمان جمشیدی, متن آهنگ پژمان جمشیدی فرشته, پژمان جمشیدی, متن آهنگ فرشته, متن فرشته از پژمان جمشیدی, ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
خوش آمدید... بهترین مرجع دانلود زیر نویس فارسی